2006-09-27

Lista - Alfabetet

Stulen från Smurfan
A is for age: 25
B is for booze of choice: Folköl är en klart underskattad dryck
C is for career: "Roligt, intressant och välbetalt", vad det nu är...
D is for your dad’s name: Anders
E is for essential items to bring to a party: Öl, tilltugg och värme
F is for favourite song at the moment: Jag kan inte bestämma mig
G is for favourite game: Det beror på genre, men Flyff och SpaceCowboys går bra nu
H is for home town: Född i Kumla, bor i Västerås, saknar Härnösand
I is for instruments you play: Gitarr, trumpet, lite klaviatur, allt jag får prova...
J is for jam or jelly you like: Om jag måste välja blir det sylten, även om jag vet att "jam" är mer som gelé än som sylt...
K is for kids: "Ja, det vill jag ha. Tre stycken siktar vi på, men inte riktigt än." Instämmer med Smurfan i det här...
L is for living arrangements: Med blivande maka i en trea på 71kvadrat, drygt en kvarts promenad från stan
M is for mother’s name: Ann-Catrine
N is for name of your crush: JennieMaria
O is for overnight hospital stays: "Inte mer än i samband med att jag föddes..." Samma gäller för mig...
P is for phobias: Spindlar, nålar, mörka tomma platser med många gömställen...
Q is for quotes you like: Massor...
R is for relationship that lasted the longest: 3år+, och det håller än...
S is for sartorial style: Bekvämt
T is for time you wake up: Mellan 8 och 10, i extrema fall närmare 15.
U is for underwear: Boxers eller commando
V is for vegetables you love: Morot och gurka
W is for weekend plans: Slappa, spela spel...
X is for x-rays you’ve had: Tänderna
Y is for yummy food you make: Baconsås och köttfärssås, även om Smurfan ibland klagar på mina experiment med kryddor...
Z is for zodiac sign: Virgo/Jungfru, Rooster/Tupp

1 kommentarer:

Unknown sa...

Fast dina hamburgare är uppskattade! ;)