2006-10-13

En lista till

Vad står det på sidan 18, rad 4 i den bok som är närmast dig nu?
"abled it to survive way beyond its time, like a monument - "
Vad hittar du om du sträcker ut din vänstra arm så långt du kan?
Luft
Vad såg du senast på TV?
Det är en gala för Världens barn just nu och jag tittar då och då
Utan att titta - GISSA vad klockan är:
20:35
Ok, titta - Vad är klockan?
Wohoo! 20:35! Smurfan är mitt vittne
Förutom datorn, vad hör du för något?
Tvn
När gick du ut senast, och vad gjorde du då?
Jag var och handlade, hämtade och skickade paket och gick och lämnade mjölk och köpte en bok av min syster
Vad var det senaste du tittade på, innan du började med denna lista?
Andra listor
Vad har du på dig?
En skön tröja, mysiga byxor, strumpor, Hälge-boxers, glasögon, två Taize-halsband, klocka, ring
Drömde du något inatt?
Nej
När skrattade du senast?
När vi pratade om 1 2 3 Schtunkpraktiken idag
Vad finns det på väggarna i rummet du befinner dig i?
Tavlor, en affisch, en flöjt, en ring i en kedja, en mask, ett mynt, mjukishjärtan, en plast-lei, en hjärtformad ljus-grej och en läskig clown
Har du sett något konsigt på sista tiden?
Ja, det är tillfälligt avbrott på SVT just nu, och det är ovanligt
Vilken var den senaste filmen du såg?
Mortal Kombat
Om du blev multi-miljonär, vad skulle du spendera pengarna på?
En del i en fond till välgörenhet (Världens barn, Unicef, barncancerfonden och så), en del i fonder för kommande generationer (mina barn och deras barn osv) och resten skulle jag köpa bygga hus med allt som ingår, skaffa bil (miljöklass 1), och en massa tv-spel och andra roliga prylar...
Berätta något hemligt om dig själv
Varför det, då är det ju inte hemligt längre och jag måste berätta något annat som då inte är hemligt längre och då- Ni fattar, va?
Vad skulle du förändra, om du bara kunde förändra EN sak i världen?
Jag vet faktiskt inte... jag har funderat en ganska lång stund nu...
Gillar du att dansa?
Njae, sådär
Vad vill du döpa din (eventuella) första dotter till?
Miranda
Och din (eventuella) första son?
Det är under förhandling... Förslag mottages tacksamt.
Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Ja, varför inte?
Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Tjena!

Anledningen till att tidsangivelsen inte stämmer med när inlägget publicerades var att jag behövde leta lite länkar och fundera lite på de andra svaren...

0 kommentarer: