2008-02-28

Sökvägar och statistik

Det är intressant att då och då kolla in på sidan som sköter min besöksräknare. Där kan jag nämligen se var mina läsare kommer från. Nu är jag väldigt nöjd med gratis-varianten, så jag får klara mig med en logg på 100 inlägg, men det är intressant ändå.

Hur man kommit till bloggen (ett litet urval ur loggen):
Google verkar vara favoriten, men vilka sökningar!
silikontuttar
BUKKAKE sperma
spel klip (Här låg jag överst. Yay!)
manliga vittnen + våldtäkt
norska tidningar KK
snövit spel (stackars mamma/pappa/unge som klickade på den länken)
styvdotter morfar
ludde spel
SPERMAN SPEL
alfabetet spel
photoshop övningar
star wars klipp och klistra
mönster på alfabetet
superhero Chucky
say my name bilder
american history x tankar
gott med sperma
bitch + spel
disney american dragon porr
telenor f1-knappen klippet

Om besökarna:
Land:
82 83.67% Sweden
7 7.14% Finland
4 4.08% Norway
2 2.04% United States
1 1.02% Switzerland
1 1.02% Spain
1 1.02% Russian Federation

Stat/region:
24 - -
17 Stockholm Sweden
8 Vastra Gotaland Sweden
6 Skane Sweden
5 Uppsala Sweden
4 Ostergotland Sweden
3 Sodermanland Sweden
2 Vasternorrland Sweden
1 Vaud Switzerland
1 Halland Sweden
1 Cataluña Spain
1 Lansi-suomen Laani Finland
1 New Mexico United States
1 Gavleborg Sweden
1 Vastmanland Sweden

Stad:
24 - - -
15 Stockholm Stockholm Sweden
5 Uppsala Uppsala Sweden
4 Gothenburg Vastra Gotaland Sweden
4 Linköping Ostergotland Sweden
3 Borås Vastra Gotaland Sweden
3 Eskilstuna Sodermanland Sweden
2 Huddinge Stockholm Sweden
2 Lund Skane Sweden
1 Ljungbyhed Skane Sweden
1 Carlsbad New Mexico United States
1 Malmö Skane Sweden
1 Härnösand Vasternorrland Sweden
1 Kokkola Lansi-suomen Laani Finland
1 Sabadell Cataluña Spain
1 Bex Vaud Switzerland
1 Sundsvall Vasternorrland Sweden
1 Halmstad Halland Sweden
1 Sandviken Gavleborg Sweden
1 Västerås Vastmanland Sweden
1 Munkedal Vastra Gotaland Sweden
1 Kristianstad Skane Sweden
1 Helsingborg Skane Sweden

Webbläsare:
35% använder Firefox 2.0.0
31% använder Internet Explorer 7
31% använder Internet Explorer 6
1% använder Opera 9.24
1% använder Firefox 1.5.0
1% använder Opera 9.25

Operativsystem:
81.00% Windows XP
12.00% Windows Vista
2.00% Linux
2.00% Unknown
1.00% Windows 98
1.00% Windows 2003
1.00% Windows 95
Jag gissar på att Unknown bl a kan vara MacOS

Dock önskar jag att ni 80.9% som stannar på sidan mindre än 5 sek kunde stanna upp ett tag. Ni kanske hittar något kul...

0 kommentarer: