2009-11-29

Varulvs-sex (inte New Moon)

Det här inlägget är inte Twilight- eller New Moon-relaterat, för de är Stephenie Meyers skullfuck av allt vad varulvar och vampyrer är. Jag har försökt läsa Twilight och allt jag kan säga är att jag skrev bättre texter än så på högstadiet, men jag fick aldrig idén att det skulle kunna vara något någon skulle kunna tjäna pengar på. Men det är klart - jag var 14, och Stephenie Meyer var 32 när hon fick ut Twilight. En 30+ som skriver som en tonåring - det är det som gör henne speciell. Mer om det någon annan gång.

I alla fall... Varulvs-sex.
Vi såg filmen Romasanta (där de visar bara bröst, och till skillnad från New Moon så är det inte manboobs på små pojkar), och då dök några tankar upp...

Om en manlig varulv har sex med en kvinna - kan hon bli gravid, och vad blir det för avkomma?
Om två varulvar har sex i människo-gestalt - får de barn eller valpar?
Hur lång blir graviditeten? 60-68 dagar som hos en varg eller 254-294 dagar som hos en människa? (Källa: Wikipedia)

0 kommentarer: